sâmbătă, 7 mai 2011

Moneda valoroasa

La scoala, invatatoarea catre elevi:
– Cine stie care este cea mai puternica moneda din lume ?
Ala eu, ala eu.
– Raspunde Ionel !
– Dolarul american.
– Foarte bine, Ionel. Argumenteaza…
– Pai tata mi-a spus ca daca esti in America si ai dolari, poti sa faci orice.
– Da, nu-i rau. Acuma raspunde si tu, Vasilica.
– Lira sterlina.
– Si tu ai dreptate, spune de ce.
– Pentru ca o lira sterlina valoreaza doi dolari americani, deci este mai mare.
– Foarte bine.
Intre timp Bula e si el tot cu mana pe sus.
– Bula, spune.
– Cea mai puternica moneda e ciocanul libanez.
– Cum adica mai Bula, ce e aia ciocanul libanez ?
– Pai eu asa l-am auzit pe tata zicandu-i lui sora mea aseara: “Ia mai du-te draga pe la
libanezul ala sa-ti mai dea niste ciocane, sa ne luam si noi masina…”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu