marți, 13 decembrie 2011

Actorul american Kevin Costner a cantat intr-un club din capitala

Kevin Costner a facut spectacol luni seara. Actorul american a cantat intr-un club din Capitala pentru fanii din Romania. Costner se afla in tara noastra pentru un nou film, dar nu a ratat ocazia sa urce si pe scena impreuna cu formatia lui.
Ads by INTERNET PROTV
Kevin Costner a cantat luni seara intr-un club de pe Calea Victoriei din Bucuresti. Biletele la spectacol s-au vandut pe internet in doar 15 minute.
Pe primul loc pe lista prioritatilor sunt profesia si familia, spune celebrul actor. Si incearca mereu sa pastreze un echilibru intre cele doua.

"Am fost foarte norocosi ca am putut veni in Romania sa facem acest film. Daca nu am fi venit in Romania, probabil nu am fi putut face acest film. Sunt la jumatate de glob de familia mea, asa ca sunt ingrijorati, dar asta este normal pentru oricine. Copii mei inteleg ca asta este viata mea, asta este ceea ce fac, de obicei sunt cu mine, dar acum am venit si am lucrat aici", a spus Kevin Costner.
stirileprotv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu