vineri, 16 decembrie 2011

Descoperire intamplatoare a unor cercetatori suedezi

Potrivit lor, cacaoa pe care se bazeaza orice tip de ciocolata, contine substante care reduc efectele colesterolului si imbunatatesc circulatia sanguina.
Descoperirea lor a venit oarecum intamplator. Timp de 10 ani, ei au studiat obiceiurile culinare a 33.000 de femei, pentru a stabili bazele unei diete cat mai sanatoase, iar ciocolata era doar unul dintre cele 95 de alimente cuprinse in studiu.
Oamenii de stiinta au fost surprinsi cand au constatat ca voluntarele care nu consumau aproape deloc ciocolata erau mult mai expuse unor atacuri cerebrale.
In schimb, cele care nu au ocolit deliciosul desert erau mai ferite de astfel de atacuri.
stirileprotv.ro

15 comentarii:

  1. Una din micile placeri de care nu ma pot lipsi :D .... ciocolata :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Waww,mie imi spui? E super buna...

    RăspundețiȘtergere
  3. pff ce pofta mi-ai facut de ciocolata ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Super treaba , mai este si buna in prevenirea atacurilor cerebrale .........cu siguranta voi manca zilnic :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Am zile cand nici nu ma gandesc la ciocolata dar....am si seri cand imi iau pe noptiera cateva bucatele de ciocolata...sa fie acolo.Iar dimineata nu mai sunt.

    RăspundețiȘtergere
  6. Una din micile placeri de care nu ma pot lipsi :D .... ciocolata
    :D
    Răspundeţi

    RăspundețiȘtergere
  7. wow..doar la cuvantul ciocolata imi vine sa merg sa cumpar...nu am in casa, pentru ca de cate ori cumpar....o mananac :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Stiam eu de ce mananc atata ciocolata:))

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte frumos articolul...deci cicolata e buna:))))

    RăspundețiȘtergere
  10. cred ca cu totii iubim ciocolata:D

    RăspundețiȘtergere